cart Ваш ОПТИМАЛЬНИЙ вибір!

Ви ЛЮБИТЕ Вашу дитину та ПІКЛУЄТЕСЬ про її ГАРМОНІЧНИЙ інтелектуально-фізичний розвиток!

1. Ваш ОПТИМАЛЬНИЙ вибір ЕКОЛОГІЧНО БЕЗПЕЧНОГО біговела:

2. Наберіть +38 095 513 55 66 та оформіть Ваш заказ.

або

Введіть Ваш номер телефону та Ваше им'я, натисніть "OK" і ми самі наберемо Вас впродовж 1 хвилини.

ОПЛАТА ТА ДОСТАВКА

Оплата:

  • Передоплата (на карточку ПРИВАТБАНКА)
  • Накладний платіж (при отриманні)

Доставка:

  • Через транспортні компанії «НОВА ПОШТА», «ІН ТАЙМ» та ін.
  • У будь-який населений пункт України (де є відділення цих компаній)
  • На відділення або на Вашу адресу (адресна доставка)
  • Час доставки — 1-2 дні
  • Вартість доставки — згідно тарифам транспортних компаній (приблизно 50 грн)

УВАГА!

  • Ви нічим не ризикуєте: можете сплатити за біговел ПІСЛЯ його отримання, огляду та перевірки (спосіб оплати — накладений платіж)

  • КОЖНИЙ біговел перед відправкой Вашому малюку перевіряється (комплектація, зовнішній вигляд, упаковка)

  • Відправляємо в ДЕНЬ ЗАКАЗУ (сьогодні Ви вибрали біговел для Вашого малюка — завтра / післязавтра Ваш малюк вже катається!)

wtfПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН

У відповідності із діючим законодавством України («Закон про захист прав споживачів») Ви можете впродовж 14 календарних днів від дня покупки повернути або обміняти придбаний Вами товар належної якості.

1. Можливими причинами повернення або обміну біговела можуть бути:

– біговел має виробничий брак, який впливає на відповідність заявленим характеристикам;

– біговел не відповідає заявленим характеристикам.

2. Повернення або обмін можливий при виконанні наступних умов:

– біговел не був у використанні (тобто є новим);

– біговел не має пошкоджень (будь-якого роду — механічних, хімічних, термічних та інших);

– збережений товарний вигляд біговелу (тобто відсутні подряпини, відколи, потерті місця, тріщини, зломані комплектуючі та аксесуари, і т.п.; товар не підлягав збиранню та розбиранню) та збережені споживчі якості біговела;

– збережені всі етикетки, ярлики та товарний чек.

3. Повернення або обмін товара здійснюється за рахунок покупця.

4. Зверніть, будь-ласка, увагу:

– Характеристики та комплектація товарів може змінюватися виробником без повідомлення.

– З метою оптимізації доставки та для запобігання механічних пошкоджень, наші біговели поставляються в розібраному вигляді в заводській якісній упаковці.

garantГАРАНТІЯ

У разі коли протягом гарантійного терміну експлуатації товар експлуатувався з порушенням правил або споживач не виконував рекомендацій підприємства, що виконує роботи з гарантійного обслуговування товару, ремонт проводиться за рахунок споживача.

Виробник (постачальник) гарантує можливість використання товару за призначенням протягом строку служби (придатності) за умови проведення, у разі потреби, післягарантійного технічного обслуговування або ремонта за рахунок споживача. Строк служби (придатності) товару припиняється у разі: внесення у конструкцію товару змін та здійснення доробок, а також використання вузлів, деталей, комплектуючих виробів, не передбачених нормативними документами; використання не за призначенням; пошкодження споживачем; порушення споживачем правил експлуатації товару.

  • УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

1. Гарантійний термін експлуатації обчислюється з моменту передання товару споживачеві.

2. У разі продажу товарів за зразками, поштою, а також у випадках, коли час укладення договору купівлі-продажу і час передачі товару споживачеві не збігаються, гарантійний термін експлуатації обчислюється починаючи від дня передачі товару споживачеві, а якщо день передачі встановити неможливо або якщо майно перебувало у споживача до укладення договору купівлі-продажу, від дня укладання договору купівлі-продажу.

3. Гарантійні зобов’язання продавця (виробника) розповсюджуються тільки на моделі, які призначені для постачання і реалізації на території країни, де надається сервісне облуговування.

4. Продавець (виробник) забезпечує безкоштовне гарантійне обслуговування впродовж 6 місяців з дня продажу за відсутності порушень даних умов. В наступні 6 місяців (7-12 місяці з дня продажу) пропонується сервісне обслуговування із платними (для покупця) запчастинами, якщо виникне в них потреба.

5. Під гарантійним обслуговуванням мається на увазі зобов’язання продавця (у точці продажу) по усуненню неполадок (дефектів) виробу, які виникли з вини продавця (виробника), без вилучення плати зі споживача (зокрема за запчастини) впродовж 6 місяців з дня продажу за відсутності порушень даних умов.

6. У випадку, якщо ремонт виробу по технічним причинам неможливий, споживачу пред’являється відповідний акт.

  • Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на:

а) частини виробу, що легко розбиваються (пластикові елементи кріплення та фіксації, дзвоник, грязезахисні шитки тощо);

б) частини виробу, які мають природний період експлуатації та мають схильність до зношення (колеса, підшипники, осі колес, рульові ручки, м’яка накладка на руль, сидіння, система та рукоятка ручного гальма тощо);

в) інструмент, документацію, яка додається до виробу.

  • Продавець (виробник) не несе гарантійних зобов’язень в таких випадках:

а) якщо виріб використовувався для ведення підприємницької діяльності, в системах прокату, при проведенні акцій та (або) тест-драйвів, або для інших потреб, які не відповідають його прямому призначенню;

б) у випадках порушення правил збирання виробу, правил і умов експлуатації, що описані в “інструкції з експлуатації” та іншої документації, яка надається споживачеві в комплекті з виробом;

в) якщо виріб із слідами спроб некваліфікованого ремонту;

г) якщо дефект з’явився внаслідок зміни споживачем конструкції у будь-якій формі;

д) якщо дефект з’явився внаслідок непереборних сил (пожеж, повенів, інших стихій), нещасного випадку, навмисним або неакуратними діями споживача або третіх осіб;

е) якщо знайдені пошкодження з’явилися під дією вологи, високих або низьких температур, корозії, окислення, унаслідок попадання у виріб сторонніх предметів, речовин, рідин.

  • Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на такі недоліки виробу:

а) механічні пошкодження, які виникли після передачі товару споживачеві;

б) пошкодження, заподіяні недбалим, неакуратним використанням і недотриманням правил догляду за виробом;

в) пошкодження або ненормальне функціонування виробу, викликане використанням нестандартних і (або) неоригінальних запасних частин.